Roboty Ratunkowe

Roboty Ratunkowe

Wpływ pandemii na globalną gospodarkę jest coraz większy. W obecnej sytuacji ciągle rozprzestrzeniający się COVID-19 stanowi poważne zagrożenie dla ciągłości działania firm. Zarządzający stoją przed nie lada wyzwaniem i podejmują szereg kroków mających zminimalizować konsekwencje wirusa, a my możemy ich w tym wesprzeć.

Wyszliśmy na przeciw obecnemu zapotrzebowaniu i wprowadziliśmy do swojej oferty #RobotyRatunkowe. Ich cechą charakterystyczną jest przede wszystkim szybki czas wdrożenia.
Roboty Ratunkowe powstają w zaledwie kilka dni i umożliwiają pracę przedsiębiorstwa objętego kryzysem spowodowanym pandemią.

Piotr Ślęzak

„Obserwujemy, że obecnie dla wielu firm prowadzenie działalności biznesowej stało się bardzo uciążliwe z powodu braku rąk do pracy, konieczności pracy zdalnej, kwarantanny bądź urlopów. Z drugiej strony cześć firm gwałtownie zwiększyła skalę biznesu (branża e-commerce) i ma problem z jej obsługą. Zarówno dla firm z pierwszej jak i z drugiej kategorii przygotowaliśmy ofertę robotów ratunkowych. Rozwiązanie, które proponujemy to szybko budowane roboty (1-5 dni) przy minimum formalności oraz dużej elastyczności. Strategia firmy First Byte, która na czas kryzysu zdecydowała się na oferowanie darmowych licencji Wizlink, idealnie wpasowuje się w naszą koncepcję wspierania przedsiębiorców w przetrwaniu tego trudnego dla wszystkich czasu.” – Piotr Ślęzak, CEO ForProgress


Robot Ratunkowy to przede wszystkim dodatkowe ręce do pracy, które w obecnej sytuacji są tak cenione i potrzebne przedsiębiorstwom, aby uchronić się przed kryzysem.
Wychodząc na przeciw oczekiwań naszych klientów jesteśmy w stanie zorganizować konferencję online z przedsiębiorcami zainteresowanymi robotyzacją. W trakcie spotkania będziemy w stanie przeanalizować Państwa potrzeby oraz procesy biznesowe zachodzące w przedsiębiorstwie a następnie przedstawić plan wdrożenia i ofertę.

Przykładowe obszary działalności robota:

✅ zachwiany łańcuch dostaw
✅ obsługa dużej ilości zamówień
✅ obsługa płatności (przelewy, faktoring, opłaty itp.)
✅ obsługa czynności księgowych
✅ obsługa procesu reklamacji
✅ obsługa zwolnień ZUS

Istnieje możliwość dostosowania i wdrożenia spersonalizowanego robota dla procesu zachodzącego w przedsiębiorstwie.
Jesteśmy w stanie dostosować ofertę oraz rozwiązanie do Państwa potrzeb. W takim celu zapraszamy serdecznie do kontaktu.

Opublikuj w:
Piotr Ślęzak
Piotr Ślęzak

Jestem ekspertem działającym na styku biznesu i IT. Na co dzień działam jako manager i trener, prowadzący i realizujący złożone projekty doradcze i wdrożeniowe, szkolenia i warsztaty z zagadnień współpracy biznesu i IT. W swojej karierze założyłem takie organizacje jak Stowarzyszenie Jakości Systemów Informatycznych, CORRSE, ForProgress czy Oxford Acoustic. Od wielu lat jestem członkiem Stowarzyszenia Jakości Systemów Informatycznych, Stowarzyszenia Inżynierii Wymagań i rad programowych wielu konferencji.Od kilkunastu lat zajmuję się tematyką rozwiązań IT i ich wsparciem dla biznesu. Koncentruję się na propagowaniu przekładania teorii metodycznych na praktykę.Od zawsze kieruję się biznesowym zastosowaniem dostarczanych rozwiązań. Jestem ogromnym zwolennikiem dopasowywania narzędzi do organizacji a nie odwrotnie. W swoich działaniach przedkładam ludzi i współpracę między nimi ponad procedury, standardy i narzędzia.Doradzałem firmom z całego świata takim jak PZU, Link4, GDII, Plus, Orange, T-Mobile, Netia, Play, Ericsson, Narodowy Bank Polski, BNP Paribas, PKO BP, Pekao SA, ABB, Sabre, Chèque Déjeuner, Delphi Automotive, Tieto, IDG, Wojskowa Akademia Techniczna oraz instytucjom rządowym np. Ministerstwu Finansów, Izbom Skarbowym, Izbom Celnym czy Agencji Rynku Rolnego. Regularnie występuję na najważniejszych konferencjach dotyczących innowacyjności i jakości w IT.Pisuję do takich czasopism jak Computerworld i QUALE.

Zostaw komentarz!

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *